2018. december 5., szerda

Módosul JK Blog tartalma

Kedves Olvasó!

A JK Blog tartalmát ismerve láthatod, hogy (a Biblia olvasásával párhuzamosan) milyen keresztény szerzők könyveit olvastam én magam is. Ezek időnként magukkal ragadtak, megesett az is, hogy eltereltek valamilyen Istentől nem nekem szánt irányba, azonban többségükben pozitívan befolyásoltak hívő életem különböző állomásain való áthaladásomban. Összességében hasznomra váltak. Köszönet mondok ezen a helyen e könyvek még élő szerzőinek, és azoknak is akik már elaludtak az Úrban!


Az utóbbi időben arra indított az Úr, hogy hagyjak fel a keresztény, és a világi könyvek olvasásával, és térjek vissza az olvasást illetően a kezdeti éveimhez. A polcokon van még legalább tizenhét könyv, melyek olvasásra várnak. Ám újra csak a Bibliát olvasva valahogy érdektelenné váltak az utóbbi időben, így nem esett nehezemre lemondani az elolvasásukról, sőt mintegy felszabadultan engedelmeskedtem az Úr Bibliához való visszahívásának. Azóta ahogy hívő életem kezdetén, újra csak az Ő könyveit, a Bibliát olvasom.

Belegondolva ma már tisztán látom, hogy a sok könyv olvasása mellett is, a hívő életem alapját, és fennmaradását hordozó kijelentéseket Istentől a Bibliának, az Ő szavának imádkozva olvasása, tanulmányozása, és beszédeinek megtartása által nyertem. Így volt ez az elmúlt huszonhat év alatt, s az Ő kegyelmében bízva remél, hogy így lesz ez földi életem még hátra lévő idejében is. Ez az én személyes vezetésem Tőle, mindenki tegyen belátása szerint. Azért mégis, e bejegyzésben hadd javasoljam, a Biblia naponkénti imádkozva olvasásához, tanulmányozásához való térést, vagy visszatérést mindazoknak, akik az Úr Jézust személyesen akarják megismerni!

Az elmondottak fényében kérlek, fogadd megértően döntésemet, mely alapján a mai naptól kezdve változtatok a JK Blog tartalmán. A jövőben csak a "saját" írásaimat teszem közzé, és Csia Lajos írásain kívül minden egyéb tartalom törlésre kerül.

Tisztelettel és szeretettel,
Ökrös Ferenc