2014. július 2., szerda

Jézus sebeiben meggyógyultunk - Bizonyságok 2. Rész

Veszélyeztetett terhesség

Feleségem, Bernadett bizonysága

„Az ultrahang egy az ötödik hétben járó terhességet mutatott. Egy nagyon áldott, kellemes terhesség volt ez a második. Semmi hányinger, semmi rosszullét. Csak a rendszeres havi ellenőrzésekre kellett eljárnom. Egy következő alkalommal, amíg a kórházi folyosón az ultrahang vizsgálatra vártam, feltűnt nekem egy hálóruhában, köntösben, papucsban a fal mellett álldogáló kismama. Szomorúnak, csüggedtnek tűnt, ezért megszólítottam. Megkérdezgettem, mi a baj? Elmondta, hogy veszélyeztetett terhes, nagyon sokat görcsöl és folyamatosan vérzik, úgyhogy nagyon kétséges, hogy megtarthatja–e a babáját. Az egyik orvos korábban azt tanácsolta, hogy szakítsák meg a terhességet, de ő ezt nem akarta, és továbbra is nagyon szeretné megszülni a gyereket. Mondtam neki, hogy erre minden esélye meg van. Csak nézett rám hitetlenkedve. Elmeséltem neki, mi történt Nátán fiunk születése után, és hogy Isten milyen csodát tett. Beszéltem még neki Jézusról és elhitte, amit a Biblia alapján mondtam neki. Telefonszámot cseréltünk. Megígértem neki, hogy imádkozni fogok értük.
Nem sok nap múlva felhívott, hogy hazaengedték a kórházból, bár vigyáznia kell magára, és sokat kell feküdnie. Biztattam, hogy higgyen az Úr jóságában és kegyelmében.
Úgy két, három héttel később ismét felhívott telefonon.
– Borzasztóan görcsölök és elkezdtem megint vérezni – mondta kétségbeesett hangon – a kórházat még nem hívtam, először veled akartam beszélni.
– Hiszed, hogy Isten most is be tud avatkozni? – kérdeztem.
– Igen – hangzott a válasz.
– Tedd a hasadra a kezedet, most imádkozom! – A kezem a hasamon van – tudatta, én pedig Jézus Krisztus nevében imádkoztam a görcsök és a vérzés ellen, és a teljes gyógyulásért. Ima közben éreztem, hogy Isten ereje munkálkodik az érdekükben. A görcsök azonnal, az ima alatt elmúltak és a vérzés is rövidesen elállt. Ezután már csak szülni kellett befeküdnie a kórházba. Dicsőség Istennek!

Áprilisban felhívott, hogy egészséges fiút szült. Nekem még másfél hetem volt a szülésig, de meglátogattam őket a kórházban. Jó egészségben voltak mindketten. Isten csodatevő Isten, akinek semmi sem lehetetlen! Ezt ők megtapasztalták úgy is, hogy előtte egyáltalán nem hallottak arról, hogy Isten gyógyít, és hogy milyen hatalmas Isten ereje.” (1995)


Gerinc-idegbecsípődés 

 

„Amikor nem otthon va­gyunk, a világ­ban vagyunk, ezért legyünk józanok, és amikor ma­gunkért szóljuk a hit beszé­dét, ezt lehetőleg ne nyilvánosan tegyük. Ha nem tudunk elvonulni néhány percre, hogy ket­tesben legyünk Jézussal, akkor hangtalanul, magunkban is szólhatunk; ez ugyan olyan hatás­fokú, mint a hallható beszéd. (A hit nemes harcát elsősorban a fejünkben, a gondo­latainkban vívjuk az ellenséggel, aki nem attól ijed meg, ha rákiáltunk, hanem attól, ha hiszünk, hittel szólunk és cselekszünk.) Teljes figyelmünket Jézus golgotai győzelmére fordítsuk! Semmiképpen ne a még fennál­ló tünetre, állapotra, fizikai, vagy lelki fájdalomra nézzünk! Ha a tüneteket, állapotunkat, fájdalmunk­at, vagy az orvosi leleteket tanulmányoz­zuk újra és újra, akkor el­gyengül a hitünk. A beteg­ség, a tü­net, a fájdalom ideig­lenes.
Egy alkalommal, amikor a derekam táján idegbecsí­pődés keletkezett, több mint tizennyolc órát töltöttem a hátamon fekve. Egy jó szándékú tanácsnak engedve kerültem ebbe a testhelyzetbe, merthogy ilyen esetben állítólag jobb egy kemény, sík felületre feküdni. Rossz elő­érzetem ellenére lefeküdtem a padlóra. Ezután életem egyik legszörnyűbb fizikai fájdalmát éltem át. Emel­lett deréktól lefelé nem éreztem semmit. Egyáltalán nem tud­tam mozgatni a lábaimat, a gerincemen hosszában elterjedt a fájdalom egészen a nyakamig, és a testem nem engedett semmilyen irányba megmozdulni. Csak a karajaimat tudtam óvatosan mozgatni, a fejemet és a szemeimet tudtam forgatni és tudtam beszélni, ez volt minden. Nekem, mint olyan embernek, akinek szinte min­den felmerülő gyakorlati problémára azonnal van megoldási ötlete, még a fájda­lomnál is rette­netesebb lelki kínt okozott ez a tehetetlenség érzés és állapot. Ilyen lehet, ami­kor valaki meg­bénul? Lehet, hogy megbénultam? Ez szörnyű kilátásnak tűnt, és megrémí­tett. Majd az ebben a fizikai, és lelki állapotban töltött hosszú órák után, a mon­dással ellentétben: „A remény hal meg utoljára.”, elhagyott a remény. Egy hang azt mondta: „Te in­nen már nem kelsz fel többé!” Nem láttam többé reményt arra, hogy valaha is felkelek a pad­lóról, a földről. Mi maradt még számomra? Ekkor eszembe jutott, hogy hívő vagyok, Jé­zus Krisztus­ban hívő, újjászületett ember. Aki – mint Ábrahám – reménység ellenére (nélkül) is tud reménykedve hinni (Róma 4,18). Aki­nek él a Megváltója. Aki... meggyógyult Jézus sebeiben! (1 Pét 2,24) Ezt felismerve és kimond­va, vis­szatért be­lém a élet. Ettől kezdve hittem, hogy meggyógyultam, és fel fogok kelni a földről. Hálát adtam Jézusnak, amiért az Ő sebeivel meggyógyított engem. Most már csak tü­relemre volt szükségem. Hát vártam, mert: „aki benne hisz, az nem fut!” (Ésai­ás 28,16), nem siet. Né­hány óra múlva hit által felkeltem. Dicsőség Istennek!
A beteg­ség, a tünet, a fájdalom ideiglen­es. A valóság, Isten beszéde él, és megmarad örökké. A való­ság az, hogy „betegségein­ket Ő hordozta, fájdalmain­kat Ő viselte”, a valóság az, hogy Jé­zus Krisztus „sebeiben meg­gyógyultunk”! Miért fi­gyelnénk elmúló dolgokra, amikor szemlélhet­jük Isten örökkévaló be­szédét, amely a valóságot tar­talmazza? Nem tagadjuk le a tünete­t, nem ta­gadjuk le a fájdalmat. De ne is gondolkod­junk róluk, és főként ne beszéljünk róluk se ismerősnek, se ismeretlennek azért, hogy ne nyerjenek további megerő­sítést! Amikor a gyógyu­lásról, az egészségről szóló igékre hit­tel reagá­lunk, azok alapján be­szélünk, és cselekszünk, Isten, az Ő beszé­de által beszólítja a nem látha­tót a láthatóba, a gyó­gyulás, az egészség meg­valósul az életünk azon te­rületén, ahol ad­dig szükség­ben voltunk. Már gyógyulásunk fizikai átvétele előtt köszönjük meg Jézusnak, hogy ott a ke­reszten az Ő sebeiben meggyógyultunk! Amikor valóban hiszünk abban, hogy amit a betegségnek parancsoltunk megtörtént, cseleked­jünk! Tegyük meg azt, amit a betegség fennállása óta nem tudtunk megtenni. Korábban lát­tunk erre példákat: a süket hallott (Márk 7,34-35), a béna kinyújtotta a kezét (Lukács 6, 6-10), a születésétől fogva sánta felkelt és járt (Apcsel 3,6-7).”


Alvászavar

 

„Ma Jézus Krisztus követőiként ugyanezt kell tennünk. Nem a betegséggel kell foglalkoz­nunk, hanem a megoldással. A megoldást kizárólag Isten tudja. Mi úgy tudjuk meg tőle azt, hogy mit kell mondanunk, ha Krisztusban vagyunk, és Ő bennünk van. Csak Ő reá kell figyel­nünk, és a Bibliában található példák alapján el kell kezdenünk szólni, cselekedni. Ha így te­szünk, és további információra van szükségünk, akkor Ő élő, aktuális igét ad majd nekünk, melyet ki kell mondanunk. Egy alkalommal feleségem szüleivel töltöttünk egy kellemes hét­végi napot. Anyósom, Lídia, akit én kétszeresen szeretek, anyósomként és az Úrban testvé­remként is, napközben egy beszélgetés alkalmával megemlítette, hogy már egy ideje nem tud éjjel nyu­godtan aludni, folyton felébred, és forgolódik az ágyban. Szerettem volna valamilyen módon a segítségére lenni, de fogalmam sem volt mit mondhatnék neki, vagy mit tehetnék ér­te. Ami­kor haza kellett indulnunk, elköszönéskor ezt mondtam neki: „Szervusz Mama! Az Úr áldjon meg téged! Aludd végig az éjszakát reggeltől estéig!” Mosolyogva visszakérde­zett: „Nem estétől reggelig?” „Persze – mondtam –, estétől reggelig” (Hát ez nem volt egy túl csiszolt mondat: „Aludd végig az éjszakát reggeltől estéig!” De Isten a szívek vizsgálója, nem az ajkaké, Példabeszédek 17,3; Márk 7,6; Ő így is értette.) Elköszöntünk, és haza­mentünk.
Néhány nap elteltével Lídia felhívott: „Képzeld Ferikém, mióta azt mondtad, hogy aludjam vé­gig az éjszakát, olyan békésen alszom, mint egy kisbaba. Egyszer sem ébredek fel. Dicsőség az Úrnak!”

Kedves Olvasó! Jézus sebeiben meggyógyultál! Legyél egészséges Jézus Krisztus nevében! Ámen.  

Idézetek az általam írt, Meddőből Szülő – Hogyan született mégis gyermekünk ? című bizonyságtevő könyvből.
-<>-

Ökrös Ferenc - Jézus sebeiben meggyógyultunk 2. Rész © Ökrös Ferenc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése